תוכנת ניהול אשראי חוץ בנקאי נחוצה למגוון ארגונים – ותפנית מציגה פתרון מצוין לכך

יש מי שעוסקים במתן הלוואות ויש מי שזקוקים לניהול קבלת הלוואות, לעתים כעיסוק מרכזי של החברה ולעתים כחלק ממכלול שירותיה. בכל המקרים האלה, חייבים לנהל את הפעילות הזו דרך תשתיות מחשוב איכותיות. ככל שתשתיות אלה מותאמות יותר עבור נושא האשראי החוץ בנקאי, כך יהיה קל ויעיל יותר לעשות זאת. אך איזו תוכנה מציעה לכך פתרון? הכירו את "תפנית" של מטריקס.

אשראי חוץ בנקאי – לנהל בכלי ייעודי

אשראי חוץ בנקאי הוא נושא מורכב, אשר עוסק בסכומי כסף גדולים ובתהליכים קריטיים למדי, עבור הלקוחות והעסק גם יחד. לכן חייבים לנהל זאת בצורה מאוד מסודרת. כיצד? גיליון אלקטרוני לא יספיק לשם כך. ברור שהדבר דורש, עבור עיסוק מקצועי באמת בכך, כלי ייעודי. אז ניתן לפתח במיוחד עבורכם כלי כזה וניתן גם לגבש פתרון כלשהו, על בסיס מערכת קיימת מסוג כזה או אחר. אך זו לא בהכרח הגישה הטובה ביותר שקיימת. תפנית של מטריקס מציעה גישה שונה למדי ומעניינת. תוכלו לקרוא פרטים נוספים על תוכנת ניהול אשראי חוץ בנקאי זו, באתר החברה. בתמצית, ייחודה הוא כזה: מדובר במערכת ERP, אשר מותאמת מראש לשורת מגזרים עסקיים, כולל מגזר חברות ניהול האשראי החוץ בנקאי. התאמה זו, חוסכת לכם את הטרחה, הזמן והעלויות, של ביצוע התאמה אישית בעצמכם. מלבד למגזר זה, תפנית מותאמת גם עבור יבואני רכב, ליסינג והשכרה, עסקי קמעונאות, יבואני ומשווקי מוצרי צריכה, גופים העוסקים בנכסים ונדל”ן מניב, מרכזים לוגיסטיים, עסקים בתחום מוצרי הגמר לבית (ריצוף, קרמיקה, סניטציה), מוסדות אקדמיה ומלכ”רים, מרכזים רפואיים, בתי דיור מוגן וכן חברות שירותים. אז מה ניתן לעשות עם תפנית?

ניהול ההלוואות

תפנית בגרסתה המותאמת מראש עבור ניהול אשראי חוץ בנקאי, מאפשרת כמובן לנהל מתן וקבלת הלוואות. המערכת מקלה על טיפול בכל הנוגע לכך, אם זה פרטי הלווה, פרטי הריביות וההצמדה, העמלות וכדומה. המערכת גם מספקת את כל הדרוש מסביב לפעילות זו, כגון ניהול מחירון (בגרסה אחידה עם אפשרויות להחרגות שונות).

 

 

ניהול שאר האינטראקציה מול הלקוח

מאחר שמדובר במערכת ERP, היא בנויה בגישה של מודולים. אחד מהם הוא מודול ניהול קשרי לקוחות (CRM), אשר תפקידו חשוב במיוחד – ניהול מסודר מאוד, של כל פרטי הלקוחות. זאת, כבסיס נתונים אחד ורשמי לכל העסק, שהמידע שבו עדכני, מדויק ובפורמט קבוע וידוע מראש. מתוך מודול ה-CRM, ניתן להשתמש במידע על הלקוחות בשאר חלקי המערכת ובעסק בכלל. עוד יכולת חשובה של תפנית בהקשר האינטראקציה מול לקוחות, היא ניהול ארכיון דיגיטלי שבו ניתן לשמור מסמכים שונים בהקשר לפעילות מתן ההלוואות. הארכיון מאפשר לסרוק אליו בקלות מסמכים שונים, גם אם יש צורך לסרוק במהירות ובאיכות גבוהה, כמויות גדולות יחסית של מסמכים. לאחר מכן, ניתן לאתר ולאחזר מסמכים כאלה בתוך הארכיב, בנוחות ובקלות רבה.

עוד יכולות עזר חשובות

תפנית מציעה פתרון לניהול היבטים חשובים נוספים של חברות אשראי חוץ בנקאי. לדוגמה:

  • פקטורינג – ניהול סילוק עסקאות מכירה, תיקי לקוחות (הספקים) וחייבים, תקרות אשראי שלהם וכמובן העסקאות בין הספקים לבין החייבים.
  • ניכיון המחאות – פתרון ייחודי למימון ניכיון המחאות, אשר מותאם גם ללקוחות עסקיים וגם ללקוחות פרטיים.
  • ניהול מכירות – ניהול כל הדרוש לתהליך המכירות, כולל ניהול לידים מתקדם, ניהול מתן הצעות המחיר ואישורן (חיתום) ואף ניהול אנשי המכירות עצמם.

לסיכום

אם אתם עוסקים או מתכוונים לעסוק בניהול פעילות של אשראי חוץ בנקאי, הדרך המומלצת לגשת לכך, היא באמצעות תפנית. כך תדעו, שאתם מכוסים מהיבט תשתיות המחשוב, באופן המקצועי והיעיל ביותר.

נגישות