עושים סדר בבלאגן: מערכות ניהול המשימות הטובות בשוק

אם עד לפני מספר שנים ניהול של פרויקט התבצע באופן ידני, כיום ניתן לומר כי פני הדברים השתנו – וזאת בעקבות פיתוח של מערכות טכנולוגיות אשר מאפשרות לבצע ניהול של משימות יומיות, שבועיות ואפילו שנתיות באופן יעיל, מהיר ובשקיפות מלאה. אם אתם מוצאים את עצמכם חורגים ממסגרת התקציב או לא מספיקים לבצע את המשימות בזמן, זה הזמן להכיר את מערכות ניהול המשימות הטובות ביותר בשוק, כפי שנציג בסקירה הבאה.

Monday

חברת מאנדיי הישראלית הצליחה לפתח את אחת ממערכות ניהול המשימות הטובות ביותר בשוק, וזאת בעקבות מערכת נוחה המאפשרת לבצע מעקב אחר משימות בזמן אמת, כולל אפשרות להוסיף תגית אשר מודדת את הזמן בעבור כל משימה, כל זאת מתוך מטרה לייעל את תהליך העבודה. מדובר במערכת נגישה גם מבחינת המחיר וגם מבחינת היכולת להתאים אותה לצרכים של הארגון או בית העסק, ועל כן היא מומלצת מאוד בעבור בעלי עסקים כמו גם מנהלי פרויקטים שרוצים להוביל ליצירה של תמהיל עבודה אפקטיבי שמתבצע בשקיפות מלאה.

Manavate

מערכת זו מאפשרת לבצע חלוקה של משימות בין המשתתפים כולל צ'אט מובנה המאפשרת תקשורת מהירה בין כל המעורבים, לצד מערכת ניהול במסגרתה ניתן לבצע מעקב אחר סטטוס של קריאות שירות מלקוחות, תהליכי מכירה וכן ניהול לקוחות. במערכת הזו ניתן להכניס תזכורות למשימות ועד לדיווח בזמן אמת אודות התקדמות שלבי העבודה. ההטמעה של המערכת היא מהירה וקלה מאוד והתמחור שלו מתאים מאוד לעסקים קטנים כמו גם בינונים שרוצים לייעל את תהליכי העבודה, ובכך להוביל ליצירה של מערתכ ניהול משימות שפועלת לטובת חיסכון בעלויות אך גם ניהול משימות על הצד הטוב ביותר.

עושים סדר בבלאגן: מערכות ניהול המשימות הטובות בשוק

Meckano

באמצעות המערכת הזו ניתן לבצע ניתוב של המשימות לעובדים, כולל אפשרות לעובד להציג את מספר השעות שבהן עבד מתוך מטרה לייעל את תהליכי העבודה, מתוך מטרה להבין כמה שעות הושקעו בפרויקט ובכך גם להוביל לחיסכון בעלויות של ניהול הפרויקט. הייחודיות של המערכת הזו נובעת גם בעקבות היכולת לתקין שעות נוכחות, כולל הצלבת נתונים.

Team.Do

מערכת זו מאפשרת לבצע התאמה מדויקת של המשימות לצרכים השוטפים של כל בית עסק, כאשר מדובר במערכת עם ממשק עבודה נוח בשפה העברית. מערכת זו מאפשרת לעקוב אחר משימות, ליצור תקשורת פנים ארגונית וכן לפשט את המשימות היומיומיות, כולל יכולת לשליטה מרחוק.

לסיכום

הטמעה של מערכת לניהול משימות מהווה דרך מצוינת לייעל תהליכי עבודה ואף ליצור שיפור ברמת הפרודוקטיביות של העובדים. על מנת לקבל החלטה לגבי המערכת המתאימה ביותר, רצוי קודם כל לבחון את הצרכים הנדרשים שלכם כמו גם לבחון את הפיצ'רים שכל מערכת מציעה, וזאת מתוך מטרה לבצע  תהליך המטעה מוצלח שיוביל גם לשיפור סביבת העבודה.

מאמרים אחרונים

דברו איתנו!

לעבוד בלי הפסקה

נגישות